21 december 2010

Det börjar ta form

Nu börjar mer och mer bli bokat och klart inför vår semesterresa. På nyårsafton åker vi till Sydafrika i 17 dagar. Der väntas alla möjliga aktiviteter som tex en dagstur till godahoppsudden för att bland annat kolla in pingviner. Det blir hajsafari då vi ska ner i en bur under vattnet och vara öga mot öga mot the great white. (Ren och skär skräck!) Safari i tre dagar med gamedrives och förhoppningsvis få se massor av fantastiska djur. Det blir vindistrikt, sol och bad. Visst låter det fantastiskt!

Efter semestern har jag ännu mer nytt som väntar... Jag ska byta jobb. Nu är allt påskrivet och klart så nu kan jag berätta. Jag ska börja jobba i Nordens största sportkedja i en butik på 4000 kvadratmeter. Å vilken spännande tid jag har framför mig, det bubblar och pirrar i hela magen.

2 kommentarer:

  1. Åhhhh jag unnar dig verkligen en superhärlig resa!!!! Jag var där för 7 år sen och bara att sätta ner sin fot i Kapstaden och se det mäktiga Taffelberget tar andan ur en!

    GRATTIS till nya jobbet!!! Din nya arbetsgivare är den bästa ;)
    Ses på gymet när du kommer hem brun och fin
    //Ulrica

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oh, låter verkligen så härligt med resan! Kul att få se bilder sen!

    GRATTIS till nya jobbet?! Men hur blir det då med resor till norr? :) Tänkte på dig igår och om du kommer uppöver nåt snart?

    SvaraRadera