06 februari 2011

Jag är tillbaka!

Nytt, nytt, nytt och så lite mera nytt. Jag är tillbaka från en fantastisk Sydafrikaresa och jag överdriver inte när jag säger att jag är helt förälskad i detta underbara land. Vi har upplevt och sett så mycket att jag fortfarande inte har fått distans till det. Många frågar mig vad det var som var bäst men det är helt omöjligt att svara på. - Kanske var det att Sydafrika är otroligt vackert, Taffelberget som omsluter hela kapstaden... De underbara männinskorna som dansar och ler precis hela tiden... - Eller var det att få vara nere i en bur med två stora vithajar precis utanför... Kanske var det tredagars safari där vi kom otroligt nära alla vilda djur... Det går inte bestämma sig allt jag kan säga är: -Skippa Thailand och åk till Sydafrika!
Mitt 2011 har börjat väldigt bra. Först resan, nu nytt jobb som det är fullt ös med och mina nya mål. Jag tänkte att bloggen också skulle få sig en uppdatering på utseendet. Det är väl lika bra att fortsätta med nytt nu när det ändå har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar