06 februari 2011

mina mål

Nu har jag satt upp lite nya träningsmål. Kanske lite flummiga men jag vill se mer resultat nu och jag hoppas att jag kan behålla min målmedvetenhet så länge att jag märker skillnad. Kroppen svara inte längre lika lätt på träning och jag gissar att det är ålderns som påverkar en del. ( fast det är inget jag vill erkänna) Målet är att minska i fettprocent och få en mer strukturerad kost. Fortsätta utvecklas inom träningen både i min roll som instruktör och få en starkare kropp.

Mina arbetstider kommer vara mer jämna och framför allt kommer jag komma hem tidigare på eftermiddagen än tidigare. Kanske inte just nu med tanke på att vi har nyöppning av vår butik i mitten av mars och det kommer nog krävas lite övertid innan den är klar.

Jag kommer få hjälp av Danne PT som är min vän, granne och kollega på gymmet. jag väntar på spänning på mitt nya träningsupplägg som jag kommer få testa på i morgonkväll för första gången...

Så här hoppas jag min träningsvecka blir:
måndag - träning med Danne (styrke/funktionell träning)
tisdag - bodypump och spinning
onsdag - konditionspass
torsdag - Dannes träningsupplägg
fredag - vila
lördag - morgonpromenad och ett senare styrkepass på gymmet
söndag - core och bodycombat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar